marți, 27 iulie 2010

Cand ?

Cand a fost ultima oara cand timpul ti-a zburat de sub picioare, cand ai spus " inca 5 minute " si de fapt a trecut o ora ?

Cand? Cand ?

Cand ?
Asta se poate intampla doar in momentele fericite ale vietii cand nu dai importanta timpului, ci clipei .


Dar ultima oara cand simteai ca zbori cum a fost ? Si nu vorbesc de starea de euforie care o ai dupa ce tragi un fum. Ma refer la fericirea in exces, la zambetele care curg si nu se mai opresc, la tot ce are culoare .

Cand? Cand a fost ?


Cand ? Asta simti atunci cand in gand iti rasuna doar : " Lumea e a mea ! " . Si nimeni nu te poate opri sa nu crezi in asta .

Dar, la mine cand se intampla ? In fiecare zi. Da, in fiecare zi simt cum timpul zboara, simt cum zbor eu, simt ca sunt fericita. Oare sunt prea visatoare ? Probabil, dar ce conteaza cand asta imi aduce doar fericire, doar zambete ? Nimic nu mai conteaza cand am langa mine o asa familie, o asa gasca de prieteni.. atatea persoane speciale langa mine .


Acum, e randul meu sa-ntreb . Pentru tine cand ?



3 comentarii:

  1. interesant postul.
    nu stiu ce sa raspund la intrebare.
    pot doar sa iti spun ca am avut cateva momente in care am trait ceea ce ai scris tu mai sus...si doar o singura persoana a reusit sa ma faca sa ajung in acele momente de fericire maxima.
    felicitari pentru blog si pentru ceea ce scrii pe el:*

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos blog,felicitari pentru munca ta depusa aici,multe salutari,Madalin,Madrid
    Nehoiu online Marketing Asesinos seriales Directorio web SEO

    RăspundețiȘtergere