marți, 2 noiembrie 2010

Am ajuns sa te urasc , de Madalina Niculescu


Am crezut ca intr-o zi ceva va lovi in usa mea si am sa ies sa te imbratisez. Vroiam sa-ti revad zambetul,mi-ai promis ca-l voi vedea cat de curand pe buzele tale .. Si acum, cand in sfarsit as fi putut,m-ai lasat. M-ai lasat sa ratacesc printre faruri de masini,strazi pustii. Acasa doare: parintii,tot. De ce m-ai tradat, de ce ?
Nu mai stiu nici sa iubesc.Fara tine mi-e frig. Mi-ai promis candva ca vei fi doar al meu, si credeam ca va fi totul bine. Trebuia sa fii aici,sa ma inveti sa lupt. Trebuia sa ramai aici sa te aperi,pentru ca eu nu o pot face in locul tau, nu m-ai invatat. Ai plecat si ai lasat tot in urma. Ai fi putut macar sa-mi spui cum ai facut s-o iubesti doar pe ea ?
Te urasc. Te urasc pentru tot. Tastez numele tau si mii de pagini imi vorbesc despre tine. Si tu nu mai esti nicaieri, decat in poze. Din fericire,daca el ar vorbi.. dar nu. Ai plecat si ai luat cu tine si binele si raul.
Te urasc dragul meu, te urasc .

2 comentarii:

  1. imi place postarea ta:)...
    oarecum ma regasesc in tot ce-ai scris aici...
    Nu pot sa-ti spun decat ca va veni si ziua in care nimic din ce traiesti acum nu va mai conta. Take care!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Intrebi cum a facut sa o iubeasca doar pe ea ? Aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu si nici dupa 3 ani si jumatate de la plecarea lui nu am gasit raspuns. Dar stii ceva ? Astfel de oameni nu sunt in stare sa iubeasca pe cineva...sunt egoisti si se iubesc doar pe ei. Sunt oameni care sunt stapaniti de o mandrie fara margini si vor sa se afiseze in fata cunoscutilor cu "noutati",cu "prospaturi",dar nu stiu sa iubeasca cu adevarat,ei simt doar atractie.Tu sa fii curajoasa,caci se poate si mai rau ( sotul meu a plecat de acasa fara sa spuna un cuvant,ca un las,dupa 27 de ani de casnicie frumoasa,fara certuri importante,o casnicie plina de respect reciproc si dragoste nebuna din care a rezultat un copil,din pacate cu un handicap psihic. Si mai dureros este ca a plecat cu o catea care o stia de curva si betiva si pe deasupra careia i-am cununat parintii ).De aceea ma intreb si eu : ce are ea si eu nu aveam ? De ce a preferat-o pe ea in locul meu ? Si tot eu imi raspund : din mandrie,caci este mai tanara decat mine cu 18 ani. De ce Columbeanu sa poata si el nu ?( pe atunci fam. Col. nu era in divort ),de ce Lis sa poata si el nu ? Si uite unde s-a ajuns. Tu sa nu-ti pierzi speranta ca iubirea adevarata iti va bate la usa,insa trebuie mare,f.f. mare atentie ,caci inima oamenilor este atat de inselatoare,incat nu-ti dai seama decat cand este prea tarziu. Iti doresc tot binele din lume si multa fericire ! Elena.

    RăspundețiȘtergere