vineri, 1 aprilie 2011

Intrebari simple,dar grele .

Sunt intrebari simple, dar totusi grele . Sunt intrebari despre noi .
Fiind vorba despre noi, ar trebui sa stim totul si, totusi, atunci cand ne sunt adresate, ne ia mult timp sa ne gandim, ne ia mult timp sa gasim un raspuns. Trec si eu, treceti si voi prin asemenea situatii si este destul de ciudat, de ce nu stim ce sa raspundem cand e vorba de noi. Am cateva intrebari in genul acesta . ( Ps. Astept raspunsuri . )
1) Care este numele tau ? Ai fost numit dupa cineva ?
2) Te poti caracteriza in 6 cuvinte ? ( 3 calitati si 3 defecte )
3) Daca te-ai caracteriza doar un cuvant, care ar fi acela ?
4) Care este cel/cea mai bun/a prieten/a a ta ?
5) Ce planuri de viitor ai?
6) Ce meserie vrei sa ai ? De ce?
7) Care este cel mai de succes lucru facut pana acum ? Dar cel mai regretabil ?
8) Unde ai fost in ultima ta calatorie?
9) Colectionezi ceva anume ?
10) Ce hobby-uri ai ?
11) Spune-mi ce melodii iti plac.
12) Descrie-ma in cateva cuvinte .

7 comentarii:

  1. Ai uitat să menționezi inspirația.
    1) Iftinca Iulian..după tată ..Iftinca :))
    2)
    defecte: flegmatic, neîncrezător (în alții), egoist
    calități: flegmatic, neîncrezător (în alții), curios
    3) ""
    4) Răzvan prieten / Elena prietenă
    5) Să ajung la 70 de ani
    6) Chirurg. Pentru că "Medicina este mama științelor iar chirurgia este mama medicinei"
    7)
    Succes: cineva se îneca și am sărit primul în apă.
    Regretabil: am pierdut mulți ani fără să mă cunosc.
    8) Să cumpăr pâine. :)) Eram în cămașă, cravată, blugi și șlapi:))
    serios vorbind..cred că pe moghioruș sau undeva pe acolo.
    9) da, zâmbete..
    10) înotul, filmele și timpul alocat mie
    11) All time favourite: Justin Timberlake - Cry Me A River, dar acum ascult și altceva, ar fi inutil să zic ce, pentru că în 2 săptămâni se schimbă.
    12) Zâmbăreață, și o bună ascultătoare, răbdătoare mai exact.

    RăspundețiȘtergere
  2. 3) am uitat de el.. cred că nu aș zice nimic, doar aș arăta spre mine, poate exclamând : Ăsta sunt eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Sica Gabriela Denisa... Sica Gabriela . dupa tata.. Denisa.. Habar n-am!

    2.defecte: Timida, tacuta, mult prea increzatoare in persoane care nu merita.
    calitati:...

    3."eu"

    4. Tu! :*

    5. Facutate!:X

    6. Meteorolog... pentru ca m-am indragostit de tot ce inseamna fenomene meteorologice.

    7."Succesuri" si "nesuccesuri"... multe si totodata putine..

    8.La Bacau :)).. Iar una mai lunga... cred ca asta-vara la Rm.Valcea.

    9.Nu

    10. Fotografia :X!!

    11. Prea multe

    12. Narcisistoooo :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşaaaa , cred că ar trebui să scriu si eu :). Deci :
    1) Stratone Mădălina Elena... Mădălina pt. că-i placea mamei cum cântă Mădălina Manole si Elena pt ca nu mergea alt nume de sfânt cu Mădălina . / :))
    2) calitati : optimista, sociabila, ambitioasa
    defecte : egoista, prea încrezătoare-n cei din jur, emotivă
    3) Hmmm ... Sa lupt mai mult pt ca pot !
    4) Nu e doar unul, sunt 3 : Gabi, Cosmin si Mădălina.
    5) Să ajung ce-mi doresc şi sa primesc ceea ce-mi doresc .
    6) În principal, vreau avocată. De ce ? Pentru că mie mi se pare că mi se potriveşte. Secundar, am alte 2 meserii : teatru si scriitoare.
    7)Nu cel mai de succes, dar destul : am ajuns la nationala la Cultura Civica la olimpiada în clasa a 8-a.
    Un eşec, tot mic: nu am luat olimpiada la geografie . :)
    8)Tabara la Bran, in vacanţa intersemestrială.
    9)Am colectionat şerveţele. :)) si bani vechi.
    10) Tennis-ul de câmp, înnotul, cititul, călătoriile.
    11) James Blunt - Goodbye my lover !!
    12) eu sunt eu .

    RăspundețiȘtergere
  5. ohooo ma bag si eu in seama :))
    1. Denisa Mihaela. Denisa pentru ca asa se semna tata pe scrisorile ce i le trimitea mamei cand erau iubiti :)) si Mihaela, pentru ca asa o cheama pe mama.
    2. incep cu defectele :)) geloasa, incapatanata, aeriana
    calitati: optimista, ambitioasa, si cea mai mare calitate e ca imi place Egiptul =))
    3. "dizzy" spune tot :))
    4. "Adevaratii prieteni sunt cei care vin langa tine, atunci cand ar trebui sa se afle in cu totul alta parte" (Linda Macfarlane)
    5. sa jung la facultate la Cambridge, si sa vizitez Egiptul cum vreau eu. vise mari stiu :))
    6. Arheolog normal, sa vorbesc cu pietrele toata viata, cum imi zicea cineva... pentru ca ador istoria antica, si sa descopar ceva nou.
    7. cel mai mare succes: am descoperit singura cum se citeau hieroglifele, chiar daca puteam afla doar cu un click pe net
    cel mai mare esec: ca mi-am lasat uneori inima sa zbore fara voia mea. din fericire, acum e in siguranta :X
    8. la Iasi, la RIUF.
    9. desi risc sa repet ce a spus Iulian, si eu colectionez zambete. dar pe langa asta, colectionez... tot... ce tine de..... hai ca stiti :)) Egipt!
    10. pianul si tobele, arta abstracta si pictura moderna, literatura, fotografia, formula 1 si limbile antice
    11. pf... Yiruma - River Flows in You si Enya Only time
    12. Prietenoasa, serioasa cand vrea si cand trebuie, dar amuzanta mereu. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. 1 - Madalina ( cred ca dupa Madalina Manole ) :))
    2 - Calitati : Organizata , Desteapta , Intelegatoare ;
    Defecte : Autoritara , Egoista , Neincrezatoare
    3 - Madalina :)) :-??
    4 - Mady :x si Cerasela :)
    5 - Liceu , Facultate :)
    6 - As vrea politista , tocmai pentru ca m-am caracterizat ca fiind o tipa autoritara si organizata .
    7 - Am cantat in fata a 60 de oameni :)):x . Cel mai regretabil e ca am avut incredere in unii oameni care nu meritau :|
    8 - La munte :x
    9 - Nuu :|
    10- Muzica primordiala , Calatoritul ...
    11-The Black Eyed Peas , Daughtry , Maroon 5 , Leona Lewis :)
    12-Esti o super prietena:x , care stie sa ma asculte si sa-mi dea sfaturi , care ma indruma spre bine :) , desteapta , super frumoasa :x si din cauza asta Te iubesc :X!

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. Madalina Elena :"> ( dupa nimeni ;;) )
    2. Pff:-? Nu prea stiu ce sa spun aici..
    3. Sensibila :(
    4. Alee si tu :x:*
    5. Sa mai uit unele lucruri :) asta consider a fi cea mai mare realizare pe ultimii 2 ani :">
    6. La meresie chiar nu m-am gandit, pentru ca am tot timpul :D
    7. Cel mai de succes :-? nu cred ca mai tin minte. Cel mai regretabil il stii si tu. :)
    8. La Bacau :D
    9. Trandafiri presati. :x ( fiecare imi aduce aminte de cate ceva )
    10. Pff, multe. :D
    11. Muzica comerciala.
    12. Kitty :X:X

    RăspundețiȘtergere