luni, 7 noiembrie 2011

"La raul Piedra am sezut si-am plans" de Paulo Coelho

"La raul Piedra am sezut si-am plans" de Paulo Coelho este una dintre cartile preferate,pe care o recitesc mereu cu drag  si cu aceleasi emotii. Ultima data am  extras chiar cateva citate care mi s-au parut mai frumoase,mai semnificative:

  • " Inima este cea care hotaraste si ce hotaraste ea este important."
  • " Noi toti ne-am spus printre lacrimi "Sufar din cauza uni iubiri care nu merita" . "
  • " Pentru ca cine iubeste invinge lumea,nu-i e teama ca pierde ceva."
  • " La raul Babilonli,acolo am sezut si-am plans / In salcii, in  mijlocul lor, am asezat harpele noastre."
  • " Un sarut care se ratacise de atatea ori si acum fusese gasit ."
  • " Sparge paharul asta, [...]- si elibereaza-ne de toate ideile astea blestemate,de mania de a gasi o explicatie pentru orice si de a face numai lucruri cu care sunt de acord ceilalti ."
  • " Si voi continua sa sed langa tine cat timp  vei sta pe malul raului. Si daca te vei duce la culcare,eu am sa dorm in fata casei tale. Si daca vei pleca departe de aici, eu am sa merg pe  urmele tale.  
            Pana cand imi vei spune: PLEACA. Si voi pleca,dar am sa te iubesc tot restul vietii mele."


  • " Dragostea ta ma salveaza si ma reda viselor mele."

2 comentarii: