sâmbătă, 3 aprilie 2010

"Cu daruinta,vointa,speranta,si in special VISE am ajuns ce am vrut"

Vlad Rotaru, un fost elev al scolii George Calinescu, a fost pasionat de handball, i-a placut,a continuat si acum este la un liceu sportiv in Sighisoara . Recent, a fost si-n Portugalia, la un campionat mondial, reprezentandu-ne, impreuna cu colegii lui de echipa, tara .
Astazi, l-am rugat sa-mi spuna ceva despre pasiunea si viitoarea lui cariera : handballul .


" Pai, ce-as putea sa zic ? Am inceput intamplator handballul, mi-a placut, am continuat, am inceput sa muncesc din ce in ce mai mult,a venit domnul profesor la echipa si mi-a adus incredere. Mi-a format un orgoliu care este'unic'.Am continuat sa muncesc si cu daruinta,vointa,speranta,si in special VISE am ajuns unde am vrut.Eu cred ca tot ce faci..trebuie sa faci CU PLACERE ca sa iasa totul bine si sa fii fericit si sa te distrezi.Altfel,nu are rost! "

Eu iti urez succes si sper sa ajungi unde-ti doresti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu