duminică, 11 aprilie 2010

Invata si asta !

Acum vreo 3-4 zile, am auzit pe cineva spunand ' Sa fii castigator nu inseamna sa ai premiul 1 , ci sa fii primul ' . Si m-am gandit, m-am gandit, m-am gandit . Si nu-l intelegeam . Sa fii primul si totusi sa nu ai un premiu ? Da .
Avea dreptate. Dupa multa munca, stres, nopti nedormite, un singur cuvant poate rupe o reusita-n doua . Mereu mi-a placut sa castig, sa fiu in centrul atentiei, etc; si da, de multe ori cand imi doresc ceva foarte mult, nu stiu sa pierd .
Dar ,am stiut . Si chiar nereusita mea ma facut sa ma simt ca o adevarata castigatoare. Oricand,se poate sa pierzi, chiar daca stii mai mult decat cel care a castigat, dar trebuie sa accepti asta caci, oricum, roadele dobandite raman inauntrul tau, undeva .

Invata ca, orice ar fi, niciodata nu iesi invins. Macar experienta castigi, macar !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu